İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programında gerçekleştirilecek her türlü eğitim-öğretim faaliyeti, öğrenmenin doğasını açıklayan “yapılandırmacılık” kuramına ve “yaparak ve yaşayarak öğrenme” ilkesine göre düzenlenmiştir. Sadece ezberleyerek değil anlayarak öğrenmenin sağlanması için, öğrenme süreci hem teorik bilgiye hem de gerçek yaşantılara dayandırılmıştır. Okullarda yapılacak öğretmenlik stajlarının yanı sıra, öğretmen adaylarının araştırma projelerinde görev almaları ile birlikte mesleği hem pratisyen hem de akademik olarak algılayabilme ve uygulayabilme yetenekleri kazandırılması amaçlanmaktadır.
Bölüm |
Puan Türü |
2018
Kont. |
2018
Yerleşen |
2018
Taban Puan |
2018
Başarı Sırası |
2019
Kont. |
İlköğretim Matematik Öğretmenliği (İngilizce) (Tam Burslu) |
MF-1 |
2 |
2 |
394,87197 |
55.620 |
2 |
İlköğretim Matematik Öğretmenliği (İngilizce) (%75 Burslu) |
MF-1 |
18 |
18 |
256,43853 |
267.208 |
20 |